Alla inlägg under maj 2009

Av Bodil - 31 maj 2009 12:25

Okej!
Då har jag inte bloggat på en evighet IGEN jag vet... men det har inte blivit av och det har varit väldigt lite datortid ett tag.


Vad har hänt sen sist? jag har gått ner 6.5 kilo fast denna veckan har jag haft semester så jag räknar med nått halvkilo på fel håll igen ;P har man en vecka på hela sommaren ledigt får man faktiskt vara lite frossare! så det så..


Sen har jag varit i ljungby på konsultation. Jag får göra en gastric bypass om jag vill så nu ska jag bara bestämma mej. Kolla massa mer fakta och prata med folk som gjort samma operation innan jag bestämmer mej.


Ny frissa blev det häromdagen (lägger upp en bild eller två!) och så har jag och Jimmy passat min systerdotter, Denice i helgen så det kommer blider på det med!


Förra helgen var vi i Linköping på kombinerat dop och bröllop hos Annica, Andreas och William. Mycket trevlig helg!!


Livet leker! Denna veckan ska jag försöka få in 2 styrkepass efter semesterns onyttigheter och några promenader!

Jag ska bättra mej med bloggen jag ska jag ska!

tack för ni läser iallafall.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards