Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Jävla skit

Av Bodil - 10 mars 2009 14:43

SÅ hade man planerat massa bra för veckan...detta spricker redan söndag kväll med jävla magsjuka. Troligen inte vinterkräket men ändå! lilla sötnosen systerdotter Denice har troligen smittats eftersom vi är 3 personer som gosat med henne i helgen som blivit sjuka, och hon har själv varit lite väl bajjig några dar...


Min fina "träningsvecka" får bli nästa vecka. kanske möjligen att jag orkar göra något torsdag och fredag men idag är jag fortfarande matt. Blev helt trött av att gå till affären och köpa blåbärssoppa och farlig vaniljglass (mår man illa efter bara några skedar är det helt ok även med sån sockerbomb för att få någon näring i tomma magen anser jag).


Jag gjorde lite råpressad apelsin/äppeljuice med. glömt hur gott det är! Hade en del frukt som började sjunga på sista refrängen nu när jag inte varit på jobbet och käkat upp den på ett par dar.


Nya tag när kraften finns.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bodil - 31 maj 2009 12:25

Okej!Då har jag inte bloggat på en evighet IGEN jag vet... men det har inte blivit av och det har varit väldigt lite datortid ett tag.   Vad har hänt sen sist? jag har gått ner 6.5 kilo fast denna veckan har jag haft semester så jag räknar med nått h...

Av Bodil - 20 april 2009 12:19

Hej och hå! jag har visst glömt att blogga ett tag. Mest beror det på mycket att göra på jobbet och lite tid vid datorn hemma. Nu fick jag dock 2 minuter över på jobbet att pausa lite. Detta är en riktig jävla skitdag med för mycket att göra och sake...

Av Bodil - 7 april 2009 14:18

Tjo Helgen gick fint, massa sång och lite lagom diet. Skötte mej fint lördag dag, men festade och åt lite gott på kvällen. söndag sjöng jag så då åt jag vanlig mat förutom frukost, men det behövdes!   Idag blir det träning. Känner mej inte så värst i...

Av Bodil - 2 april 2009 13:58

I eftermiddag är jag ganska uttråkad på jobbet måste jag säga. inte mycket som händer nu inte!   Känner mej ändå vid gott mod. inge speciellt hungrig eller nåt konstigt alls. Idag ska det tränas med! fast det är så fint väder så jag funderar på att ...

Av Bodil - 1 april 2009 08:32

Idag är jag minsann lite hungrigare,fast snart är det fika så då får jag bli lite mätt iallafall!   Motivationen känns på topp än så länge och "äckelshaken" gick ner lite lättare i morse än den gjort tidigare så det är skönt.   Ikväll blir det promen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards