Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Första dagen på nya jobbet

Av Bodil - 2 februari 2009 19:16

Trött! oj så trött man kan bli på en dag! och full med info... så fick jag såklart städa lite när jag kom hem och det blir likadant imorgon för jag orkar bara inte klart idag. Sen ska jag ha startdemo här på onsdag så då måste det vara fint ju! jag lär vara fint mör till helgen :P


Motivationen ligger nog mestj ust nu i att det blir mer fysisk rörelse genom jobbet, samt regelbundet ätande och inte massa skräp på vardagarna om jag inte skulle få för mej något på kvällen men det ska jag väl låta bli! det dåliga är väl att det blir lite jobbigare att pallra mej ut på promenader när jag kommer hem. denna veckan tar jag lite dispens från promenaderna fram till helgen iallafall. Möjligt att jag hinner/orkar på torsdag eller fredag men jag satsar på ett par rejäla rundor i helgen istället. man kan inte orka allt.


Jag drömde så otäckt inatt.... jag tycker inte om mina drömmar . De otäcka är av givna skäl inte poppis, men även mina "vanliga" drömmar är twisted crazy på nåt vis... förstår inte vad dom ska betyda alls och dom gör mej ibland illa till mods.. lite galen? japp! helt klart :P


Mer te åt folket.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bodil - 31 maj 2009 12:25

Okej!Då har jag inte bloggat på en evighet IGEN jag vet... men det har inte blivit av och det har varit väldigt lite datortid ett tag.   Vad har hänt sen sist? jag har gått ner 6.5 kilo fast denna veckan har jag haft semester så jag räknar med nått h...

Av Bodil - 20 april 2009 12:19

Hej och hå! jag har visst glömt att blogga ett tag. Mest beror det på mycket att göra på jobbet och lite tid vid datorn hemma. Nu fick jag dock 2 minuter över på jobbet att pausa lite. Detta är en riktig jävla skitdag med för mycket att göra och sake...

Av Bodil - 7 april 2009 14:18

Tjo Helgen gick fint, massa sång och lite lagom diet. Skötte mej fint lördag dag, men festade och åt lite gott på kvällen. söndag sjöng jag så då åt jag vanlig mat förutom frukost, men det behövdes!   Idag blir det träning. Känner mej inte så värst i...

Av Bodil - 2 april 2009 13:58

I eftermiddag är jag ganska uttråkad på jobbet måste jag säga. inte mycket som händer nu inte!   Känner mej ändå vid gott mod. inge speciellt hungrig eller nåt konstigt alls. Idag ska det tränas med! fast det är så fint väder så jag funderar på att ...

Av Bodil - 1 april 2009 08:32

Idag är jag minsann lite hungrigare,fast snart är det fika så då får jag bli lite mätt iallafall!   Motivationen känns på topp än så länge och "äckelshaken" gick ner lite lättare i morse än den gjort tidigare så det är skönt.   Ikväll blir det promen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards